Gašper Kunšek, Žigan Kranjčan
Alien Express: Drugi let / Second Flight
Flota Ljubljana in Flota Murska Sobota v koprodukciji s CUK Kino Šiška in Dijaškim domom Ivana Cankarja (DIC)
Na sporedu
Premiera: 23. 3. 2019, CUK Kino Šiška
Dogodek traja 1 uro in nima odmora.
Avtorja ideje, koreografije in izvedba Gašper Kunšek, Žigan Kranjčan
Avtorja glasbe in izvajalca DJ SunnySun in Kristijan Kranjčan
Oblikovalec svetlobe in videa Borut Bučinel
Dramaturginja Andreja Kopač
Oblikovalec zvoka Jure Vlahović
Producentka Nataša Zavolovšek
Zahvala Dansstationen, Malmö, Dança em Trânsito, Brazilija, KLAP Maison pour la danse, Marseille, Francija
Urbani plesni stili, povezovanje različnih gibalnih praks in neobremenjenost so se združili v prvencu Alien Express, premierno uprizorjenem leta 2016 v Plesnem Teatru Ljubljana. Projekt je Kunšku in Kranjčanu prinesel nagrado Ksenije Hribar za najperspektivnejša plesalca, povabilo v mednarodno mrežo Aerowaves in preko šestdeset nastopov v svetu. Po uspešnem prvem vzletu je enigmatični gibalni dvojec na odru Kina Šiška v okrepljeni glasbeni zasedbi didžeja SunnySuna in jazzista Kristijana Kranjčana, z gverilsko svetlobno intervencijo Boruta Bučinela in zvočno pokrajino Jureta Vlahovića marca 2019 uprizoril Drugi let, ki med drugim odpira vprašanja umetniškega navdiha in ustvarjalne življenjske energije. Od kod prihaja, kako potuje in kam gre? Kaj se zgodi, če se neznana sila, ki je hkrati motor našega bivanja, naseli v nas in nas ne spusti? Se ji prepustiti ali jo nadzirati? Med redom in kaosom, zunaj in znotraj, mojim in tvojim (gibom) obstaja z apokalipso navdihnjeno stanje, ki preizkuša robove naših lastnih (z)možnosti in omejitev. Drugi let ne ponuja le spopadanja s silami na ravni dveh teles in njunega odnosa, temveč tudi na ravni gledaliških znakov, prostora, svetlobe, zvoka in odnosa med izvajalci in gledalci. Ključ do razgibane, deloma spektakelske stvaritve je v strukturirani improvizaciji in iskrivi spontanosti obeh akterjev, ki vsako uprizoritev (os)mislita – na novo.
Gibalni dvojec Žigan Krajnčan in Gašper Kunšek je v javnost "vstopil kot zunanja sila scene in ji do določene mere uspel zagotoviti novo publiko, pa tudi drugačno plesno prakso", je zapisala kritičarka Pia Brezavšček.